Let us all be there to support this important step from the head of the Japanese Solidarity Organization, who came to Berlin to declare his solidarity with the issue of detainees in Syria by going on hunger strike for four days 28-31 October in front of the Russian embassy【Hunger strike for detainees and forcibly disappeared persons in Syria】Mr. Ichiko Yamada, founder of the Japan Solidarity Organization with Syria and academic researcher, will be on hunger strike for 4 days to demand the immediate release of more than 130,000 detainees and forcibly disappeared persons in Syria.The hunger strike will continue for 4 consecutive days from the 28th to the 31st of this month in front of the Russian embassy in Berlin due to Russia’s influence and direct involvement in the military and political actions in Syria. The strike was organized through the Japan Solidarity Organization with Syria in partnership with the Next Day Organization.The aim of the strike is to demand the immediate release of the Syrian detainees and to achieve justice for them. However, the main objective of this activity is to draw the world’s attention to this issue and to show solidarity with the victims of this heinous crime.Mr. Yamada considers this hunger strike “a huge space to commemorate and perpetuate their memory.” Support Mr. Yamada’s hunger strike and demand justice.“People asked me why I want to do such a risky activity. For me, a hunger strike for 4 days is a luxury because it has an end, but the suffering of detainees and their families is endless, I cannot express my regret enough because that is all I can do Now, during my hunger strike I want to feel a little bit of pain because of this unimaginable tragedy, I will dedicate this activity to the detainees of Syria, its missing and the martyrs of Syrian prisons, to my brave brothers and sisters, let me seek the justice you deserve with all my heart, soul and strength .– Ichiko Yamada ”Please, if you are in Berlin, visit the place of the strike, and please participate in the media about this strike, the Organization of Japan in solidarity with Syria will make many live broadcasts from Berlin during the hunger strike, we need your support more than ever to make the world listen to what is happening In Syria, achieving justice for all the Syrian people.

WORDPRESS.COM. WWW.SHWIESH.COM

لنكن جميعا هناك لدعم هذه الخطوة المهمة من رئيس منظمة التضامن اليابانية , الذي جاء لبرلين ليعلن تضامنه مع قضية المعتقلين في سوريا بالإضراب عن الطعام لمدة أربعة أيام 28- 31 تشرين الأول أمام السفارة الروسية
【إضراب عن الطعام للمعتقلين والمختفين قسريا في سوريا】
السيد ايتشيكو يامادا مؤسسس منظمة اليابان تتضامن مع سوريا والباحث الاكاديمي , سيكون في حالة اضراب عن الطعام لمدة 4 ايام للمطالبة بالافراج الفوري عما يزيد عن 130,000معتقل ومغيب قسريا في سوريا.

Wordprsee com

سيستمر الاضراب عن الطعام لمدة 4 ايام متتالية من تاريخ 28 حتى تاريخ 31 من الشهر الحالي أمام السفارة الروسية في برلين بسبب نفوذ روسيا وانخراطها المباشر بالاعمال العسكرية والسياسية في سوريا, نظم الاضراب من خلال منظمة اليابان تتضامن مع سوريا بالشراكة مع منظمة اليوم التالي.
الهدف من الاضراب هو المطالبة بالإفراج الفوري عن المعتقلين السوريين وتحقيق العدالة لهم ومع ذلك ، فإن الهدف الرئيسي لهذا النشاط هو لفت انتباه العالم إلى هذه القضية وإظهار التضامن مع ضحايا هذا الجريمة النكراء.
يعتبر السيد يامادا هذا الإضراب عن الطعام “مساحة ضخمة لإحياء ذكراهم وتخليدها ” سيتم عرض صور للمعتقلين السوريين وتقديم الورود واضاءة الشموع تخليدا لذكرهم , سيشارك بعض أعضاء من “عائلات من أجل الحرية” ، و “جمعية عائلات قيصر” ، و منظمة “جواب” في دعم إضراب السيد يامادا عن الطعام والمطالبة بالعدالة.
“سألني الناس لماذا أريد القيام بمثل هذا النشاط المحفوف بالمخاطر. بالنسبة لي ، فإن الإضراب عن الطعام لمدة 4 أيام هو ترف لأن له نهاية ، لكن معاناة المعتقلين وعائلاتهم لا نهاية لها, لا أستطيع التعبير عن اسفي بما يكفي لأن هذا هو كل ما يمكنني فعله الآن, خلال إضرابي عن الطعام أريد أن اشعر بجزء بسيط من الألم بسبب هذه المأساة التي لا يمكن تصورها, سأكرس هذا النشاط لمعتقلي سوريا ومفقوديها وشهداء السجون السورية, الى اخواني واخواتي الشجعان اسمحوا لي أن أطلب العدالة التي تستحقونها من كل قلبي وروحي وقوتي. – إيتشيكو يامادا”

Www.shwiesh.com

من فضلك اذا كنت في برلين قم بزيارة مكان الاضراب , ويرجى المشاركة الاعلامية حول هذا الاضراب , ستقوم منظمة اليابان تتضامن مع سوريا بالعديد من البث المباشر من برلين أثناء الاضراب عن الطعام , نحن بحاجة الى دعمكم أكثر من اي وقت مضى لجعل العالم يصغي الى ما يحدث في سوريا وتحقيق العدالة لجميع أفراد الشعب السوري.

Www.shwiesh.com

اكتب تعليقًا

إملأ الحقول أدناه بالمعلومات المناسبة أو إضغط على إحدى الأيقونات لتسجيل الدخول:

شعار ووردبريس.كوم

أنت تعلق بإستخدام حساب WordPress.com. تسجيل خروج   /  تغيير )

Google photo

أنت تعلق بإستخدام حساب Google. تسجيل خروج   /  تغيير )

صورة تويتر

أنت تعلق بإستخدام حساب Twitter. تسجيل خروج   /  تغيير )

Facebook photo

أنت تعلق بإستخدام حساب Facebook. تسجيل خروج   /  تغيير )

Connecting to %s